reklama

Snehová terapia alebo Zážitky jednej mamičky

Neznášam zimu! Patrím k ľuďom, ktorí si ju doslova odtrpia. Najradšej by som ju celú presedela za oknom so šálkou horúceho čaju v ruke. Konečne som však objavila aj jej krajšie stránky. Moja dcéra ju totiž na rozdiel odo mňa miluje. Ešte sme o snehu ani nechyrovali a ona si už v hračkárstve vybrala veľkú detskú lopatu na odhŕňanie snehu a od leta snívala o stavaní snehuliakov. Teraz to konečne prišlo a včera nám cesta do obchodu trvala namiesto desiatich minút dve hodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Z obavy, aby neprechladla, naobliekala som ju do overalu a snehúľ ako malého snehuliačika a dobre som urobila. Snehu sa nevie nabažiť. Robíme si malých snehuliakov, snehové gule, svojou „lopaticou“, ako ju volá, odhŕňa sneh z chodníka a má z toho neskutočnú radosť. Na to, že je zima, popri tom všetkom celkom zabúda, a keď vidím, ako sa teší, nevadia mi omrznuté ruky, nohy ani nos. Lepší program by som jej totiž doma ponúknuť nevedela.

Minulý týždeň, keď v Bratislave nasnežilo len tak akože a hneď sa to aj rozpustilo, som jej cestou zo škôlky nazbierala z poprašku na lavičkách a autách aspoň malú snehovú guľu. Trvala na tom, že si ju zoberie domov a ukáže ju tatinovi. Aby sa nerozpustila, dali sme ju do mrazničky a tam ju máme doteraz. Hrdo ju ukazuje každej návšteve J.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už sa teším, ako dnes spolu po škôlke opäť pôjdeme von, naobliekame sa a spolu s inými deťmi budeme šantiť na ihrisku. Na rozdiel od všetkých motoristov, dúfam, že sneh vydrží do víkendu, aby sme sa mohli ísť sánkovať. Odporúčam to všetkým rodičom ako vynikajúcu terapiu, pri guľovačke, stavaní snehuliakov a sánkovačke zaručene zabudnete na všetky predvianočné stresy a užijete si tie najjednoduchšie a zároveň najkrajšie okamihy života – chvíle radosti so svojimi deťmi J.

Katarína Olejárová

Katarína Olejárová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada život a všetko dobré, čo prináša. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu