reklama

Čaká nás v decembri koniec sveta?

Podľa dávneho proroctva Mayov sa blíži koniec sveta. Mal by nastať 21. decembra 2012. Archeológ Julius Gabriel zasvätil celý život skúmaniu mayského kalendára. Všetky svoje vedomosti pred smrťou odovzdal synovi Michaelovi. Ten je jediným človekom, ktorý si uvedomuje, čo nás čaká. Je však už roky zavretý na psychiatrickej liečebni.  Má neskutočne vysoké IQ a vôbec sa nepodobá na ostatných pacientov. Niekomu však veľmi záleží na tom, aby sa z ústavu nedostal. Už sa pomaly zmieruje s tým, že svet sa rúti do záhuby, keď na kliniku nastúpi nová stážistka Dominique Vazquezová. Vtedy sa konečne veci začnú hýbať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Čas sa naplnil. Michael a Dominique majú v rukách osud nás všetkých. Bude to začiatok konca sveta? Čo sa zmení?

Milujem knihy, pri čítaní ktorých zabúdam dýchať a od nervozity a napätia sa mi potia dlane. Po dlhšom čase som na takú narazila. Doména od Steve Altena predbehla moje očakávania. Obsahuje všetko, čo musí mať dobrý triler: skvelú myšlienku, napínavé situácie, štipku romantiky, dostatok fantázie, zaujímavú históriu a neskutočne napínavý záver.

Autor zozbieral naozaj presvedčivé dôkazy a nie je ťažké im uveriť. Ani sa nenazdáte a už ste zatiahnutí do deja a nie a nie sa vymaniť. Vyše 400-stranovú knihu som prečítala za dve noci, deň medzi nimi mi pripadal ako večnosť. Nevedela som sa dočkať chvíle, keď dcéra zaspí a mohla som sa znovu pustiť do čítania.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa na knihu chystáte aj vy, odporúčam si na ňu vymedziť čas, určite neoľutujete, ak si ju pribalíte do kufra medzi čítanie na dovolenke. Odporúčam po nej siahnuť ako po prvej, lebo ak by ste nedočítali koniec, mohlo by vás to mrzieť...

Katarína Olejárová

Katarína Olejárová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada život a všetko dobré, čo prináša. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu